Om Drugwar 2
Ideen til Drugwar 2 startede, som forklaret på denne side ved at jeg ville lave et Drugwar med mange flere funktioner end den version, vi havde spillet på vores TI-83'ere, havde haft.
Da jeg i forvejen havde et forholdsvis godt bekendtskab med ASP, måtte det jo være programmeringssproget.
September 2001 startede jeg så småt med programmeringen og i november var den første fejl-fyldte beta-version nogenlunde klar.
Steen (S'et i MSDesign) hjalp mig med at teste og finde fejl og jeg spredte rygtet om mit spil til de andre i klassen så spillets fejl efterhånden blev rettet og flere funktioner blev tilføjet.
I august 2002 besluttede jeg så at lave hele processen med at oprette sin bruger, logge ind, rette sin profil og få hjælp mere overskuelig, så jeg gik i gang med at re-designe en del af spillet.
Features:
Køb og sælg stoffer i 5 danske byer
Bliv lejemorder og tjen penge på at flække folks kranier
Bliv våben-pusher hvis du vil ha' lidt afveksling i hverdagen
Lån penge af den griske bank med de skyhøje lånerenter
Gå på kasino og få dine penge til at yngle hurtigt, eller tab dem alle sammen
Kommuniker med de andre spillere med besked-funktionen
Køb flere lommer hos skrædderen eller sælg dem du har i overskud
Tilfældige hændelser gør dig rig eller fattig på kort tid
Sæt dit overskud i banken og tjen fede penge på renterne
Går det helt galt kan du besøge Falskner Freddy i Århus
Følg hele tiden med i dine konkurrenters frem- eller tilbagegang med den detaljerede liste
Tag et kig på din kontotrafik og se hvordan din saldo stiger og stiger efterhånden som du sætter penge ind.