Om Drugwar 2

Ideen til Drugwar 2 startede, som forklaret på denne side ved at jeg ville lave et Drugwar med mange flere funktioner end den version, vi havde spillet på vores TI-83'ere, havde haft.
Da jeg i forvejen havde et forholdsvis godt bekendtskab med ASP, måtte det jo være programmeringssproget.
September 2001 startede jeg så småt med programmeringen og i november var den første fejl-fyldte beta-version nogenlunde klar.
Steen (S'et i MSDesign) hjalp mig med at teste og finde fejl og jeg spredte rygtet om mit spil til de andre i klassen så spillets fejl efterhånden blev rettet og flere funktioner blev tilføjet.
I august 2002 besluttede jeg så at lave hele processen med at oprette sin bruger, logge ind, rette sin profil og få hjælp mere overskuelig, så jeg gik i gang med at re-designe en del af spillet.




Features:
  • Køb og sælg stoffer i 5 danske byer
  • Bliv lejemorder og tjen penge på at flække folks kranier
  • Bliv våben-pusher hvis du vil ha' lidt afveksling i hverdagen
  • Lån penge af den griske bank med de skyhøje lånerenter
  • Gå på kasino og få dine penge til at yngle hurtigt, eller tab dem alle sammen
  • Kommuniker med de andre spillere med besked-funktionen
  • Køb flere lommer hos skrædderen eller sælg dem du har i overskud
  • Tilfældige hændelser gør dig rig eller fattig på kort tid
  • Sæt dit overskud i banken og tjen fede penge på renterne
  • Går det helt galt kan du besøge Falskner Freddy i Århus
  • Følg hele tiden med i dine konkurrenters frem- eller tilbagegang med den detaljerede liste
  • Tag et kig på din kontotrafik og se hvordan din saldo stiger og stiger efterhånden som du sætter penge ind.